艾薇兒又出新專輯囉
雖然這已經不是什麼新新聞
看得出來結婚之後
她的曲風有了很大的改變
少了年輕人的憂鬱與憤怒
多了一份少女的活力
不過....還是不改她有話直說的風格
我欣賞~

Girlfriend
Avril Lavigne
Album:The Best Damn Thing



Hey Hey You You. 嘿嘿 你 就是你
I don’t like your girlfriend. 我不喜歡你的女朋友
No way No way. 不配不配
I think you need a new one. 你最好把她甩掉
Hey Hey You You. 嘿嘿 你 就是你
I could be your girlfriend. 我可以當你的女朋友

Hey Hey You You. 嘿嘿 你 就是你
I know that you like me. 我知道你粉哈我
No way No way. 賣假賣假
No, it’s not a secret. 這根本不是秘密
Hey Hey You You. 嘿嘿 你 就是你
I want to be your girlfriend. 我想做你的女朋友

You’re so fine. 你條件超優
I want you mine. 想把你占為己有
You’re so delicious. 因為你是如此秀色可餐
I think about you. 腦海裡都是
all the time. 你的影子
You are so addictive. 你讓人上癮
Don’t you know. 你可知道
What I can do. 我可以讓你
To make you feel alright. 天天開心

Don’t pretend. 別再ㄍㄧㄣ了
I think you know. 我知你知道
I’m damn precious. 我身價不凡
Hell Yeah
I’m the mother princess. 我是你的白雪公主
I can tell you like me too. 我知道你也喜歡我
And you know I’m right. 我知道我說的沒錯

She’s like so whatever. 她瞎到不行
You can do so much better. 你應該配更好的
I think we should get together now. 我們應該要在一起
Well that’s what everyone’s talking about. 而且大家都是這樣覺得

Hey Hey You You. 嘿嘿 就是你
I don’t like your girlfriend. 我不喜歡你的女朋友
No way No way. 不配不配
I think you need a new one. 你該找個新的
Hey Hey You You. 嘿嘿 就是你
I could be your girlfriend. 我就是你該找的女朋友

Hey Hey You You. 嘿嘿就是你
I know that you like me. 我知道你超哈我
No way No way. 賣假賣假
No, it’s not a secret. 這又不是祕密了
Hey Hey You You. 嘿嘿就是你
I want to be your girlfriend. 我來做你的女朋友

I can see the way. 我可以看出
See the way. 從你
You look at me. 看我的眼神中
And even when you look away. 即使你沒在看我
I know you think of me. 我也知道你在哈我
I know you talk about me all the time. 我知道你所有的話題
again and again. 都圍繞著我

So come over here. 過來吧
and tell me what I wanna hear. 說我想聽的話
Better, yeah,
make your girlfriend dissapear. 讓你的女友人間蒸發
I don’t wanna hear you say her name. 別再提起你女友的名子
ever again

Cuz she’s like so whatever. 因為她瞎到不行
You can do so much better. 你值得更好的
I think we should get together now. 就是我們應該在一起
Well that’s what everyone’s talking about. 而且大家都這麼覺得

Hey Hey You You. 嘿嘿 就是你
I don’t like your girlfriend. 我不喜歡你的女朋友
No way No way. 不配不配
I think you need a new one. 你跟她根本不配
Hey Hey You You. 嘿嘿 就是你
I could be your girlfriend. 我才應該是你的女朋友

Hey Hey You You. 嘿嘿 就是你
I know that you like me. 我知道你超哈我
No way No way. 賣假賣假
No, it’s not a secret. 這又不是什麼祕密
Hey Hey You You. 嘿嘿 就是你
I want to be your girlfriend. 我來做你的女朋友

In a second. 不用多久
you’ll be wrapped around my finger. 你就會拜倒在我的裙下
‘Cause I can. 因為我
cause I can do it better. 比她更棒
There’s no other. 沒人能跟我比
so when’s it gonna sink in. 你到底何時才聽得進去
She’s so stupid,. 她這麼瞎
what the hell were you thinking?. 你到底在想什麼

Hey Hey You You. 嘿嘿 就是你
I don’t like your girlfriend. 我不喜歡你的女朋友
No way No way. 不配不配
I think you need a new one. 你最好把她甩掉
Hey Hey You You. 嘿嘿 就是你
I could be your girlfriend. 我可以當你的女朋友
(No Way). 不配
Hey Hey You You. 嘿嘿 就是你
I know that you like me. 我知道你超哈我
No way No way. 賣假賣假
No, it’s not a secret. 這不是什麼祕密
Hey Hey You You. 嘿嘿 就是你
I want to be your girlfriend. 我們才是一對

嗯....其實我不是很喜歡她的音樂
只是覺得她長的不像外國人
很精緻、很漂亮 而且個性很直率
年紀輕輕的就創出千萬佳績的歌曲
相較之下 我比較喜歡她第一張專輯

Avril Lavigne - I´m with you




arrow
arrow
    全站熱搜

    tabris 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()